Revox At Kuyruğu Şampuanı - Makyaj, Kozmetik Ve Güzellik Blogu || ZA

Galerimden Seçmeler

Galeri

4 Aralık 2015 Cuma

Revox At Kuyruğu Şampuanı


Merhabalar, bloğuma hoşgeldiniz

Revox At Kuyruğu Şampuanından iki şişe bitirmiş biri olarak artık yazısını yazma vakti geldi sanırım. Eh bir zahmet dediğinizi duyar gibiyim.

Öncelikle ürünün görselini aşağıda görmektesiniz. Açık çay rengine yakın bir rengi olan 400ml'lik bir şampuan kendisi. Şişenin kapağı antibakteriyel özellik taşımaktadır. Kullanımı ise gayet basit :)


Revox Firmasının sitesinde yazan özellikler aşağıdaki gibidir. Yazımı okuduktan sonra sipariş vermek isteyenler için linkini aşağıya ekliyorum. Revox At Kuyruğu Şampuanı Linki

REVOX; At kuyruğu şampuanı Horse Tail extractın içeriğinde bulunan Silisilik asit sayesinde saç dökülmelerine neden olan pek çok sebeple saç köklerine yeterli oksijen ve besinlerin ulaşmasına engel olan radikallerin olumsuz etkilerini içeriğinde bulunan ve tümüyle bitkisel olan Horse Tail Complex ile engeller, saç derisi ve saç foliküllerinin yeterli oksijen ile besin eksinkliklerinin giderilmesini sağlar.

Gelelim benim gözlemlerime.

1 şişeyi yaz mevsiminde 1 şişeyi de kış mevsiminde kullandım.
Yazın daha az saçlarımız dökülür ancak kışın mevsim değişiklikleri daha yoğun hissedildiği için saç dökülmelerimiz daha çok olur. Ürünü kış mevsiminde de kullandığım için banyo sonrası saç dökülmelerimin  yeterli derecede azaldığını söyleyebilirim.

  • Saçlarım uzunken kullandığımda saçlarımın uzadığını rahatça anlayamıyordum. Saçlarımı kestirip kullanmaya başladığımda fark ettim ki ayda bir kuaföre gidiyorum. 2-3 hafta bir ise kuaföre gitmek için yol arıyorum :) Uzun saç kullanmayı pek sevmiyorum ancak yine de uzasın istiyorum :)
  • Saçlarımdaki dökülmeler azaldı, saçlarım uzadı tamam ama ürünün hiç mi olumsuz yanı yok...


  • İnce telli kısa saçlı bir bayan olarak olumsuz anlamda hissettiğim tek bir şey vardı ki o da saçlarımı kurutması. Banyo sonrasında saçlarıma banyo sonrası kremi uygulayarak saçlarımın kuruluğunu aldım.


Tekrar kullanır mıyım?

Tabi ki kullanırım. Saçlarım uzamış, dökülmesi azalmış daha ne isterim değil mi? 

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.





2 yorum :